lördag 31 december 2011

Upptagen med livet och en sjujäklans massa saker!

Nu var det ett tag sedan..igen. Tänkte att jag får avsluta året med
ett litet hej från mig. Jag har den senaste tiden varit upptagen med
livet, eller livet har den senaste tiden varit upptaget med mig.
Mycket har hänt och mycket händer! Egen lägenhet, mycket träning
mycket plugg och andra diverse saker. Väldigt Fina men också väldigt
ofina. Ja summa kardemumma, summa summarum mycket händer helt enkelt!

Om sex stycken timmar är det tack och adjö 2011 och hej hallå 2012.
Ett år som verkligen ska bli MITT år. Detta året finns bara jag. Jag
ska ta hand om mig själv, min träning och allt annat smuligt som
kommer, eller finns i min väg. Känner redan nu att detta året kommer
bli fint och det var längesedan jag hade en sådan bra känsla i magen.
Utanför mitt fönster skjuts raketer och inuti mig skjuts också
raketer. Raketer av förväntan inför ett nytt sjujäklans smuligt år.
2012 = Mitt år.. Fia's år!

2 kommentarer:

  1. Det var ett otroligt bra tankar inför det nya året tycker jag :)

    SvaraRadera
  2. Låter riktigt bra Sofia! Ta hand om dig själv och ta resten sen! :)
    Då blir allt bra! :)

    SvaraRadera