måndag 5 december 2011

Honmail?!

Sjukt trött idag! Så trött att jag skriver honmail och tror att jag ska komma in. God morgon yxskafft! Nu är det nog dags för den här tjejen att vakna till liv. Tror det beror på föör många timmar med nosen i metodboken. Tre dagar kvar till tenta och dom dära -jag-kan-inte-jag-kan-inte-JAG-KAN-INTE-panikattacker börjar smyga sig på allt mer. För att ignorerar dem tar jag Istället massa promenader (för att jag inbillar mig att jag behöver) jag målar, och pysslar ( för att jag inbillar mig att jag behöver) jag går till mitt älskade sats ( för att jag vet att jag behöver)! Ja allt utom att plugga så de dära attackerna är en smula självförvållade! Önskar jag hörde till de resterande i min släkt. De där som kan allt direkt! Men nej sån blev
inte jag så Tack för den mamma och pappa. Tack för att era bästa gener gick mig förbi och hamnade i någon annan unge som kom efter i ledet! MEN jag är grym på att träna och där har jag en stenhård disciplin och fuskar aldrig, något som varken mamma eller pappa har! Därför kanske jag borde får göra metodprovet på ett mer fysiskt sätt. Kanske sjunga ut dem på löpbandet eller vråla ut den bland vikterna?! Hade haft alla rätt utan tvekan!

Ja så kommer det förmodligen inte bli eftersom vi lever i den fula verkligheten! Så därför är det dags för mig att äta upp mellanmålet och återgå till böckerna. I eftermiddag blir det SATS. Vad annars
liksom :) blir ett axelpass i dag. Lääängtar!!

Fred ut!

1 kommentar:

  1. Jag kände en snubbe som skrev hotmale i adressfältet. I en datasal. Folk såg :D


    // Tobias L

    SvaraRadera