tisdag 13 december 2011

Allt som är bra med mig har jag en förmåga att glömma bort!

För ungefär två dagar sen fick jag en uppgift där jag skulle lista 5 egenskaper jag besitter som jag tycker om med mig själv, 5 saker jag gillar när jag ser mig i spegeln och sist, men inte minst, fem saker
jag är bra på. Hjälp tänkte jag. Det kommer aldrig gå men nu sitter jag här och ska ge det ett ärligt försök. Jag menar hur svårt kan det vara egentligen?! (SKITSVÅRT!!!) men here we go!!

5 egenskaper med mig själv, som jag gillar:

1: Jag är otroligt snäll. Sätter alltid andra i första rummet! ( vilket kan vara på gott och ont) men jag gillar det!
2: Jag är fröken Envis! Bestämmer jag mig för något så slutar jag inte kämpa!
3: Jag har ett stort hjärta. Gillar att visa att jag bryr mig ( tyvärr uppskattas det inte alltid och det kan bli för mycket ibland)
4: Jag är glödande! Sprudlande i mitt sätt att vara. Ibland känner jag mig översprallig men det är sådan jag är!
5: Jag är en Känslomänniska till tusen! Jag ger så mycket av mig själv
i allt. Vill visa så mycket. Ibland gör det ont, oftast inte! jag är hellre naiv och kastar mig ut än att inte känna alls!

5 saker jag gillar när jag ser mig i spegel:
( SJUKT SVÅR PUNKT KAN TILLÄGGAS)

1: Jag gillar mitt naturligt blonda hår! Det kan jag tycka är vackert!
2: Gillar att min rumpa är fin i jeans och träningstights!
3: Mina ögon. Gillar att de är mörkt blå och glittrar i solen!
4: Jag gillar mina baksida lår. Börjar äntligen titta fram lite muskler där! :D
5: En bra dag gillar jag min mage!

5 saker Jag är bra på:

1: Jag är bra på att måla/ teckna.
2: Jag är bra på att sjunga
3: Jag är bra på att kämpa och inte ge upp!
4: Jag är grym i gymmet, haha!
5: Jag är grym på att trilla av cykeln. Har gjort det så många gånger att jag vet hur man landar för att få minst ont!
(6:) Jag är en hejare på att somna på soffan. Det borde jag bannemig få pris för.

Så var det gjort! Svårt att komma på saker men känner mig ändå nöjd! Tror jag har summerat Fia ganska så bra! Ja nu äter vi lite tycker jag. Att tänka bra saker gör mig hungrig!

Fred ut!

Det här är jag även om jag vill det eller inte så lika bra att göra det bästa av det! Jag lever nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar