lördag 10 december 2011

En liten flicka kan sova i alla led utan att tårna sticker ut..

Hej och god morgon!

Vilken natt!! Jag har vaknat tre gånger på nio timmar och alla har
varit på olika platser eller ja olika delar av sängen kan man säga. 1:
Jag somnar på kudden och vaknar upp tvärs över sängen med ett annat
täcke och utan kudde. 2: Jag vaknar upp, så att säga, upp och ner.
Inlindad i täcket som en stoppad korv ( i går gjordes det korv på tv,
kanske därför jag drömt och vaknar upp som en?) 3: vaknar upp tvärs
över sängen igen men nu med tre täcken. När jag la mig fanns bara två!
Summa summarum: Det är tur att farmors säng är 180 bred vilket gör att
jag kan masa runt bäst jag vill. Denna natt har jag insett att En kort
människa kan utnyttja sängens alla möjligheter!

Kan också meddela att jag har sånt satans träningsvärk. I lår, baksida
lår och rumpa. Alltså jag har till och med ont typ där rumpan fäster
och svanken tar vid! Shit i helvet!! MEN Nu kommer min rumpa bli stor
och putig :D är bara orolig för hur jag ska ta mig ned för trappen,
det finns ju ingen möjlighet att sätta sig ner nu heller..Men Innan
jag behöver oroa mig för trappan så är sängen hinder nr 1. Hur ska
jag komma ur den och hur ska jag kunna ta på mig byxor?!

Ja det tål att tänkas på!

Fred ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar