lördag 3 december 2011

Om man inte har något vettigt att säga så säg det inte!!

Underlig dag minst sagt! Önskar faktiskt att helgen snart är slut. Att
skolan är slut för i år. Orkar inte plugga mer. Vill bara träna, vara
och umgås med fina människor!

En sak som jag inte förstår är varför vissa människor ska öppna truten
om det ändå bara kommer ut skit! Kan man då inte vara tyst istället.
Som idag på gymmet. Då är det två killar som öppet står och diskuterar
om jag har fejkbröst eller inte. Hallå jag står ju precis bredvid.
Visserligen med musik i öronen men det innebär väl inte att jag inte
hör vad andra snackar om. "hon som är så där vältränad borde inte
kunna ha såå stora bröst. Dom är helt klart fejk" Alltså jag blir så
trött. Jag har alltid inbillat mig att jag är osynligt på gymmet.
Känns som att folk inte lägger märke till mig men idag var det visst
annorlunda! åå orka med små skitungar alltså!

Ja imorgon är det söndag och jag ska gå på body balance. Veckans bästa
pass! Älskar det! Nu ska jag bara äta, plugga, måla och slappa resten
av kvällen i det bästa sällskapet som finns. Nämligen mitt eget!! :)

Snart är det en ny vecka. Jag tror den kommer bli grym!!

Ha en fin lördagskväll!

/ lilla S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar