onsdag 14 december 2011

Under 55 strecket.. Stanna inne!!!

Det va väl sjutton också vad det ska blåsa och regna hela tiden i
detta land. Kan ju knappt gå utanför dörren utan att hamna i älven och
jag skojar inte.. Jag tror seriöst att jag får stoppa byxorna full i
sten eller hänga på mig lite extra vikt för att kunna stå stadigt på
jorden! Åå att man ska va så himla liten. De gynnar mig inte i
blåsväder!

Jag vill åka med min bästa syster till Thailand! Sitta på en vit
strand, bada, bli brun (så folk slipper se igenom mig) äta massa mat,
se söt ut i fräknar och trippa runt i klänning!! Åå ta med mig i Din
resväska älskling.. Jag är inte stor och jag lovar att inte prata
ihjäl Dig.. Okej?!?!

Nej istället blir jag kvar här i något som skall föreställa vinter.
Regn och piss dygnet runt!! Åå hej och hå vad denna fröken klagar men
jag blir så trött! Ont överall också fast det är ju träningsvärk så
det gör inte så mycket! Nej jag tror badhuset får bli mitt kall. Där
kan man basta, visserligen med gamla tanter skrynkliga likt en
passionsfrukt och utan en vit fin strand, men vad gör man inte för
lite värme?!

Fred ut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar