tisdag 20 december 2011

Sitt på golvet hej och hå, ett par spruckna byxor oj så det kan gå!

Stressig morgon som resulterar i ett par spruckna byxor. Hejsan
hoppsan Kerstin så det kan gå. Jag skulle sätta mig på golvet och ja
på den vägen är de. Skyller på att min rumpa blivit så stor efter den
ben och backträning jag ägnat mig åt senaste tiden! Mm mums för större
rumpa!!

Sista dagen i skolan innan jul. Dock finns det plugg så det räcker och
blir över under julen också så det kommer inte gå någon nöd på mig!
Ska hinna med jobb, träning också! Ta hand om mig själv!

Dagen idag har väl varit bra! Började med lite mysigt grupparbete med
världens bästa grupp. Finare människor får man leta efter! Tycker
verkligen om min grupp!!

Efter det gjorde vi en fuling och hoppade över föreläsningen! Istället
gick jag och Miriam ut och geocachade lite. Jätte mysigt att springa
runt i skogen och leta "skatter". Bra träning också på en vilodag :)
springa upp och ned, hit och dit men det är så kul..älskar geocaching.
Kilometrarna bara tickar på. Sprättlätt!! Sjukt kul är det iallafall!

Imorgon ska jag träna. Ska bli skönt att äntra mitt älskade sats igen
efter HELA TVÅ vilodagar! Känn på den ni. Nu kommer jag orka ge allt.
Åå TAGGAD!!!!

Men nu ska denna tjej käka mat och ja det var väl allt men mat är gott
så jag klagar inte!

Fred ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar