söndag 11 december 2011

In i pannkaksdimman!!

Åå jösses vilken träningsvärk jag har haft denna helgen. I fredags kördes ben. Det bästa och mest effektiva benpasset på länge där jag fick extra stöttning och hjälp vilket gjorde att det tog där det skulle med besked!. Mina lår och min rumpa dog lite men nu börjar de så smått återgå till det lite mer normala. Jag kan ligga på rygg igen utan att rumpan gör ont och jag kan gå utan att se helt vriden ut! :)

I lördags blev det vilodag i form av en bakdag with My girls! Hur kul och mysigt som helst. Var längesedan vi sågs nu. Tyvärr kunde inte alla men det va roligt ändå!

Idag har det varit en söndag i pannkakornas tecken. Jag har slagit personbästa i pannkaksätning. På raken klämde jag i mig hela 9 stycken med grädde och jordgubbssylt ( lågkallori-varianten då den inte smakar
lika sött) Gick i en smärre pannkaksdimma några timmar efter. Senare blev det gymmet där ett grymt ryggpass blev dagens träning. Återigen med stöttning. Tog så sjukt mycket bättre och jag kände verkligen
kontakt med musklerna och pannkakorna för den delen MEN grym känsla när det verkligen går bra!!

Nej Nu ska den här tjejen ta kvällen och äta lite mer mat! Hungrig är vad jag är!!

Fred ut!

2 kommentarer:

  1. Det hjälper alltid att ha någon att träna med! Någon som får en att ta i det lilla extra som gör så mycket :)

    Pannkakor är ju så gott med! :) snygga magen med :)

    SvaraRadera
  2. Precis! Man blir liksom extra stark då :) jaa pannkakor är bäst :)))

    SvaraRadera