torsdag 1 december 2011

Baby it's cold outside!

Hej hej från havet! Eller hmm badet! Så sjukt tråkigt att bada men
samtidigt otroligt skönt och galet varmt. Visserligen har jag mig
själv att skylla när jag alltid tappar upp så varmt vatten att jag
önskar att jag inte gått i. Får liksom hoppa upp och ner, likt en
jojjo, rätt många gånger innan jag kan blötlägga hela mig så att
säga! Dumt de där, hur man är! De säger ju att när man gör om samma
misstag två gången så är det inget misstag längre utan ett val så ja
Fröken Höög får nog skylla sig själv när det kommer till de dära med
att skålla sig själv. Btw hur stavar man till jojjo?!?

Nåväl... Nu har jag i alla fall vant mig vid temperaturen och det
känns liksom som någon mellanmjölks variant av de hela. Inte kallt men
inte varmt heller. Ååå vad hon klagar men det ät ju så det blir. Dags
att avancera och fylla på!
Då var det klart!

Så ja vad har hänt idag då? Jag har pluggat och tränat. Alla metodiska
begrepp börjar sakta men säkert tränga in och fastna i minnet. De
borde kanske göra de nu eftersom det är min fjärde metodkurs! Ja
inget kommer gratis för mig det är de verkligen någon som ser till.
Träningen gick galant! Körde ett lite lättare benpass. Mums vad jag
gillart! Hoppas på lite ont imorgon. I alla fall en smula :)

Nej nu ska jag återgå till badet. Allt skum är borta så är det bara
jag och mitt ljumna vatten! Om jag känner mig själv rätt så är fröken
uppe ur karet inom fem minuter. Så var det de här med tålamod men det
kan vi ta en annan gång!

Fred ut för nu!
/ lilla S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar