onsdag 30 mars 2011

Vill inte vill inte vill inte!!!!

Suuug rööööv vill jag bara säga! Jag spyr på allt, jag pallar inte!!
Just nu i min egen värld. Ser inget, hör inget mer än mig själv och min tenta. Är så stressad så jag spyr. Försöker tänka att det går som det går men lika fort som jag tänkt tanken så är det tillbaka och gnager sönder hela mig. Kan inte äta, inte sova, inte leva. Det låter ju helt sjukt det jag skriver men det här tar upp hela mig och jag tänker att snart orkar jag inte mer. Jag klara inget mer! De andra tentorna jag har skrivit så har jag tvivlat men någonstans mitt i allt tvivel så har jag ändå känt att det här fixar jag. Det är annorlunda nu. Jag känner bara hur det kommer gå käpprätt åt helvete. Så bara! Jag kämpar som en gris med att få ihop det här och ett misslyckande skulle knäcka mig totalt. Jag känner det..jag vet det.

Då hoppar jag av och skiter i det här. Det är inte värt de.

Nej usch idag är ingen bra dag. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar