måndag 14 mars 2011

Fullt ös liten och hopplös

Och så kom måndagen. Helgen ja den har sviscchat förbi fortare än den kom, trots att den varit väldigt lugn för vår del men så är det alltid med helgen. Det är fredag och sen så är det måndag. Konstigt det där! Ja då var det dags att placera ännu en helg i kategorin "Jag har ätit ihjäl mig" i arkivet. Jag är en tjej som tränar väldigt mycket och därför har jag också bestämt att på Lördagar, ja då har fröken Höög ätar dag och jag säger bara denna helgen har varit en enda stor ätardag. Matkoman infann sig efter träningspasset på lördagen, si sådär runt halv tolv och gick inte ur förrän igår (söndag) ungefär vid 23 snåret. Jag är stolt över att denna lilla magen har fått plats med allt :) Denna helgen kommer ge mig så mycket kraft på gymmet nu i veckan. Nu blickar vi framåt!

När man tränar är det väldigt viktigt med variation för bästa utveckling. Jag är inte så jätte duktig på det själv men nu jäklar ska ja vända det. Ska de börjas så ska det börjas direkt såklart. Därför började jag  igår då jag testade Bodybalance för första gången. Vig som en pinne och stel som ett kylskåp tog även jag mig igenom 55 minuters balans, styrka och mage eller helakroppen träning kan man säga att det var. Massa positioner, krigaren, björnen, gorillan, dykande kobran och allt vad de nu var. Trodde jag gick till gymmet för ett skönt avslappningspass då jag egentligen hade vilodag igår. FEEEL hade jag!  Helt genomblöt efter passet och det ger vi en tumme upp :D OCH idag ska jag iväg och klättra. Hur kul. Jag har alltid velat prova på det där med klättervägg. Jag tror det kommer blir grymt, dock är jag lite skeptisk och galet nervös när det ska provas nya saker men ibland måste man utmana sig också, för att sen bli starkare. Ja det är sant! Dagens visdomsord från en klok, ung kvinna i sina bästa år.På rätt sida sträcket i fem dagar till.

PÅ fredag smäller det. Eller ja smäll och smäll. Liten blir stor, hela 25 år. Kan inte riktigt fatta det. Känns som det var igår man blev 18 år liksom. Eva, Sofia, Madeleine Höög 25 år...Ja jag vänjer mig nog vid det också, precis som med allt annat :)

Nu ska jag ladda med mellis inför mitt pass med lillebror. Så med Fullt ös, liten och hopplös sparkar vi igång en ny vecka. Hej och hå!!

Vi hörs! 



2 kommentarer:

  1. Ja vill me vara 25.... :( ja har ångest, ja är inte ungdom längre... ja åker på vuxenbiljetter o allt är mkt dyrare... *cry*

    hoppas du får en trevlig vecka =) o sånt. vi får höras snart. tycker ja..

    puss o kram på dig!!

    SvaraRadera
  2. men gumman, jag åker på skolungdom för att ingen tror på att jag är över 20 ens :( de är inte kult de heller. Ja vi måste höras snart..Du borde ha fått post tycker jag :) Puss och kraam mitt hjärta <3

    SvaraRadera