tisdag 5 april 2011

It's so dreamy, oh fantasy free me

April, april, april. Hjälp vad det går fort nu. Knappt jag hinner med själv, men då är det som vanligt. Tentan är inlämnad. Trodde verkligen inte att jag skulle få in den. Tyvärr är det bland det sämsta jag någonsin skrivit, men men jag fick in den och det får vara det viktiga för nu.

Ja så hur är det annars då?
Stressigt som bara den i några veckor nu, så magen min har brakat totalt. Jag är helt slut som artist och är lika pigg som en död sill..ungefär. Alltså inte! Tänk att press och stress kan få en att må så här fruktansvärt dåligt. Life works in mysterious ways...

Jag är fundersam idag. Finular på det mesta, allt och inget på samma gång. Det är inte lätt att känna sig liten fast man egentligen är stor och utflugen ur boet för längesen. Ibland vill man bara vara liten igen, krypa upp i soffan och bara bli kramad.

Nej jag blir väldigt sentimental när jag är hungrig. Borde försöka täppa till tomrummet.

Godnatt  (jag vet klockan är bara åtta) men idag är Fia tlöööött!men först blir det lite Glee. Det gör mig alltid glad på något vis


 

















.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar