måndag 21 mars 2011

Spring till toan skynda på. Ladda, dyk hej och hå.

Med huvudet djupt ner i toan spenderade jag min morgon. vaknade upp i morse och mådde skit. Illamående och magen pratade lite väl högt. Gick till toan men inget hände. Efter ett tag blev det värre och det var dags att titta djupt ner mellan locket. Inget kom mer än luft. Andra och tredje gången kom det massa gul sörja. Såg ut som jag klämde ur en apelsin typ. Jahopp magsjuka tänkte jag...tack så jävla mycket för den men sen hände inget mer på hela dagen och efter en halvtimme kunde jag äta och dricka som vanligt. Magen har pratat med mig hela dagen och efter några samtal med sjukvårdsupplysningen trodde sköterskan att de kan vara magkatarr. Åhå skoj! Visst stressar jag mycket men att det kan bli så här illa av det, de visste inte jag. SÅ fan Fia nu får Du seriöst coola ner lite. Pratade med lillasyster som blev överlycklig och hoppades att det skulle vara en liten bebis där inne. HJÄLP det hoppas jag inte svarade jag. Joo jag lovar att komma och ta hand om er då säger hon. Naaw har världens gulligaste syster, det är ett som är säkert <3

Nej nu ska jag äta ikapp lite, känner hur det ekar där inne. Låter ilsket, kallt och tomt. 

Ha en fin måndagskväll så hörs vi

/ Lilla S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar