måndag 28 mars 2011

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.

Ja då var måndagen över. Svish, svooosh sa den. Dagen liksom bara sprang förbi trots att resultat på tentan har uteblivit. Tre rader har fröken knåpat ihop. Japp men kanske är det ändå så att jag jobbar bäst under press. Kommer nog igång si sådär framåt onsdagen och så går det som vanligt. Ögonen blöder på söndagskvällen och jag ser ut som sju svåra år. Ja är det konstigt att jag förfaller. Snart ser jag ut som 40 istället för 15..frågar mig vilket som är bäst men jag vet faktiskt inte. MEN imorgon är en ny dag med nya möjligheter (IGEN) och  jag bestämmer mig för att det ska gå denna gången också (IGEN) Jag tror jag bestämmer mig ungefär femtioelva tusen gånger under en tenta. Om jag är en guldfisk med världens minsta hjärna? Svaret skulle kunna vara ja eller så är jag bara en liten tjej med lite för mycket som snurrar där uppe. Det är liksom svårt att sortera ibland. Det blandas runt allt ihop där inne och tillslut hittar jag ingenting. En enda röra men jag låter det va för idag och intar ryggläge. 

Vi får se om jag somnar eller hur det blir med den saken..som sagt lite mycket som rör sig nu.

Godnatt ni där ute!  

Snart är det sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar