torsdag 10 mars 2011

Än är inte livet slut så passa på att njut!

Vissa dagar är sämre än andra. Dagens konstaterande! Ja det bara är så. Denna dagen har varit en sådan dag. Det är snö överallt. Halkar på väg till bussen, slår mig i ryggen SOM jag redan har ont i. Reser mig snabbt upp, missar precis bussjäveln! Får stå och vänta och kommer till skolan alldeles så där härligt blaskig, med kattslickad frisyr. Fint! Det är folk överallt och det är inget jag uppskattar när jag är på mindre bra humör. Speciellt inte små, förvirrade gymnasielever. De är överallt!! Efter diverse boxande och armbågande kom jag äntligen till föreläsningen. Jag kommer aldrig överleva detta, inte en chans säger Fröken negativ till sig själv, efter en rejäl dos oflyt så här på morgonkvisten! Jag överlevde och jag fick inte allt för mycket panik när vi fick tentan idag. Jag borde nog ha mer panik för den verkade svår men inte idag. Därför tänker jag lägga den åt sidan tills imorgon. Jag sparar på paniken lite. Idag vill jag inte, idag känner jag inte för det! Idag ska jag få vila och njuta av mitt VG på förra tentan! Ååhå denna tjejen kan vill jag lova, även om det är tufft vissa dagar!

Nej kamrater nu får det bli ett litet mellis sen är det jag som ska boxa skiten ur mig! Idag blir det ett intervallpass med diverse droppset. Ska bli underbart!

vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar