tisdag 8 mars 2011

Sofia vs Livet 1-0

Klockan är lite efter åtta. Frukosten står på bordet åt både mig och min man. Det känns skönt att sitta tillsammans för en gångs skull. Jag är pigg idag och det känns som om det var evigheter sen. Minns inte när jag var pigg innan åtta sist. Sofia vs Livet 1-0 :) 

Idag har jag ett måste att göra. Resten är mina vill så det känns som en bra dag. Ikväll när älskling slutar så blir det gym igen. Igår körde jag bröst. Det tar sig vill jag lova. Snart uppe på 50 kilo bänk igen. Har halkat tillbaka lite efter att jag var sjuk men nu går det åt rätt håll, det känner jag. Sånt gör mig glad och det gäller att fånga de magiska ögonblicken...

Tycker mig se solen kika fram snart. De skulle vara underbart men lite varma strålar mot ansiktet.

Ha en mysig dag för nu stänger jag locket!

2 kommentarer: