fredag 29 april 2011

En sak i taget

Go´kväll!

Här sitter jag nytränad och rätt så proppmätt.  Eller ja väldigt proppmätt. Tog en väldigt liten tur på inlines också. Kan inte åka så långt för jag har ännu inte hunnit bli grym i nedförsbackar, haha. Så kan bara åka där det är rakt eller lutar uppför. Jag ska dock lära mig nedförsbackar också men en sak i taget. Får en väldigt fin bikinirumpa tack vare  alla uppförsbackar dock och det är inte heller fel :)

På tal om en sak i taget så sitter jag här och sliter mig blodig över tre tentor och det bara går inte. Min hjärna har gått på semester känns det som och det passar sig verkligen inte nu. Jag behöver vara briljant och vass för jag har en vecka på mig och det är ganska lite tid med tanke på hur mycket jag har att prestera. Skit tentor. Jag vill bara ha sommar nu. Släppa allt. Hälsa på min fina Annelie och skratta lite :) Ska snart åka iväg till henne har jag bestämt och det ska bli snaart så om Du läser detta min fina syster så boka in mig :)  Antingen i bränna eller Borås..helst där det är soligast :P

Nej tillbaka till verkligheten och lite skrivande. Uuuuscch! ( ska uttalas med Claes Månsson röst i Yrrol)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar