söndag 24 april 2011

It's a beautiful day Don't let it get away

Kanske är det dags att skriva en liten snutt här också. Var ett litet tag sedan jag knåpade ner några rader. Blir långt emellan men får försöka ändra på det.

Jag somnade tidigt igår och som alla kvällar innan.  Jag är konstant trött vilket märks då jag slocknat före kl 22 varje kväll och sen vaknat upp som en yrvaken höna runt halv två snåret. Igår var samma visa. Klev upp för att sova vidare i sängen vilket resulterade i att jag gick in i väggen två gånger. Samma vägg dessutom :) Måste ha sett hysteriskt roligt ut. Är glad för att ingen så mig. Haha så kan det gå. Nåväl somnar man tidigt så vaknar man också tidigt vilket inte gör ett dugg nu när det är så underbart väder. Alltså  Jösses vilket väder som kommit till stan och ingen är gladare än jag. Jag älskar solen och de ljumna vindarna. Låg ute hela dagen igår och pluggade eller ja lite i alla fall. Måste njuta också. Få energi och ork.  Vilket jag tycker att solen ger. Jag blir så glad av solen. Under kvällspromenaden igår kändes det som jag flög fram. Allt är så lätt på sommaren, det är verkligen min årstid känns det som. Vaknar till liv på något vis under dagen kanske ska sägas, på kvällen är jag död som sagt ;)

Men åter till dagen. Började den med att steka en enorm mängd minipannkakor. Inte vilka som helst utan smeten gjordes på grädde. Mums vad dom blev goda. Åt tio stycken och sen var jag mätt-död skulle man kunna säga. Det var lätt värt det för är det ätardag så är det! Kommer kunna lyfta mycket på gymmet sen då mina fem veckor av uthållighetsträning äntligen är över. Äntligen med stort Ä. Nu ska jag lyfta tungt igen vilket jag älskar men ändå välbehövligt att ändra sin träning lite grand ibland. Då kommer resultaten när kroppen får sig en liten chock. Innan dess ska jag lägga mig en stund i solen och sen ska jag så för glatta livet. Har både bönor och ärtor som ska ned i jorden för att förhoppningsvis förse mig med gottigheter hela sommaren :) 

Nej bikini på nu och bättra på fräknarna lite till. En del dom får bränna men jag får fräknar istället. En kan inte få allt :)

Ha en mysig dag och ta hand om varandra..

Vi pussas, kramas och är glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar