söndag 10 april 2011

Do you wanna touch, Do you wanna touch, Do you wanna touch me there, where

Jag är tillbaka efter några dagars frånvaro. Det blir sådär ibland. Glömmer liksom bort att bloggen finns och sen så har jag inte alltid något att skriva heller så då är det lika bra att låta bli. Kan lätt bli allt för deppigt annars. Jag är ganska bra på att deppa. Fick en lampskärm idag med citroner på. Jag med flera tyckte att den var passande på mig, haha! Ja och jag får väl vara den första att hålla med. Det ligger nog en smula sanning i det där...Men en kan inte vare glá jämt. En måste få grine ur sej så en uppskatter de fine stönnera mä!

I helgen har det inte varit många sura miner. Var hemma på en kort visit till lilla skåpa. Träffade hela tjejligan för lite födelsedagsmys. Äntligen kunde vi alla samtidigt. Det satt fint vill jag lova. Massa god mat, skratt, spel och prat. När klockan var tio var vi alla trötta, men vi härdade ut till klockan närmade sig tolv. Det märks att man inte är någon ungdom längre. Vid 25 börjar visst tröttheten komma. Får inte glömma att  vi också delade ut presenter eftersom alla hade fyllt år. Jag fick, håll i hatten nu, det här är bra skit (Trumvirvel) PERSONLIG TRÄNING. Hur glad är jag. Ska bil så sjukt kul. Få någon som peppar en. Jag tränar alltid hårt men det är som sagt extra roligt med lite ombyte ibland. Så tack tjejer, detta kommer bli grymt!! Lycklig tjej!!! 

Idag hade jag vilodag men tog mig ändå en promenad på 8 kilometer. Kunde inte låta bli i detta underbara vårväder. Så skönt med ljumna vindar och sol. Hoppas det håller i sig. Hittade blåsippor och vitsippor när jag gick en promenad hemma i helgen så det är bäst för snön att den stannar i himlen nu.

Nej nu ska jag käka avocadosallad, med lövbiff till. Så sjukt gott ska de bli. Mat är som godast på kvällen tycket jag så här ska svullas, haha!

Ha en fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar