måndag 25 april 2011

Man är aldrig för liten för att uträtta stora saker

Vilken dag! Har inte gjort hälften av allt jag hade planerat att göra men jag har njutit i solen, tränat och ätit god mat. Ibland måste man helt enkelt prioritera. Ska jag må bra eller ska jag stressa. Idag valde jag att släppa på det en smula och bara vara. Det var välbehövligt och väldigt skönt. Jag ska ta tag i allt snart men jag gjorde det inte idag och kanske gör jag det inte heller imorgon. Vi får se. Just precis här och nu prioritera jag mig och mitt välmående. Allt för ofta sätts det åt sidan men jag ska bli bättre på att vara rädd om mig själv. Det är liksom inte värt det. Tänk så klok och vis jag blir så här inpå småtimmarna.

En sak som jag faktiskt tog tag i idag var mitt inlines åkande. Det gick över förväntan bra och imorgon är det jag som intar kärringvarvets terränger. Jag säger inte att det kommer gå fort men mitt mål är att ta mig runt dessa 6 kilometer levande. Det är ett rimligt mål för mig och det ska jag nog klara. Lika bra att bestämma sig att det ska gå bra idag så hinner jag inte ångra mig imorgon. Heja Mig duktiga tjej!

Nej klockan är mycket och jag är trött MEN jag är ändå vaken och klockan är nu 00.25. Vilket innebär att jag har varit vaken en HEL film och jag har INTE somnar på soffan en enda gång idag. Det går bra nu. Pluspoäng till mig! 

Dags att stämpla ut och inta liggande position.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar