onsdag 27 april 2011

Tror jag fastnat där ute någonstans

God morgon!

Sitter med frukosten i högsta hugg. Vet inte när jag vaknade så här hungrig sist, ändå så käkade jag vid 22 tiden igår. Superförbränning eller något kanske, haha. Är lite besviken över vädret åter igen. Igår visade väderkartorna inget regn idag utan en stor sol och idag pissar det ner. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Karlstad är ingen solstad, mer en regnstad. Det sägs ju att Borås står för det. Ja verkligen. Tsss! men men jag är inte bitter.

När det nu ändå regnar kanske jag kan få lite gjort på mina tentor. Har tre stycken som ska in före den nionde maj och jag känner hur det börjar dra ihop sig.  Ingen idé att strssa upp sig. Det slutar bara i skrivkramp och en svullen stressmage. Så en sak i taget. Jag ska ta mig loss från mitt svart hål,  Sortera och reda ut. Ja så får det bli.

Dags att börja dagen men först ska jag njuta av min frukost. Bästa målet på hela dagen helt klart!

pussas, kramas och stressar INTE! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar