lördag 22 mars 2014

You might think that all of the boys in school would want to tap this, but my MySpace schedule keeps me way too busy to date.

Det där med hjärnspöken är inte alltid så lätt. Hör alla elaka ord eka
i huvudet från alla de som på något sätt har fått mig att känna mig
liten och oduglig. Varje dag är en kamp mer eller mindre. En ständig
kamp om att övertyga mig själv om att jag är bra precis som den jag
är. Tack och lov så blir dessa röster allt mer avlägsna!

Godnatt lovelies!

Vi pussas kramas och tänker ödmjuka tankar..

Kärlek ❤️

1 kommentar:

  1. Du är inte liten och oduglig Sofia! Du är en helt fantastisk vacker tjej! Ett hjärta av rent guld och ett leende som får en att bli glad bara man ser dig. Du är helt perfekt som du är! Jaga bort dina hjärnspöken och ta in dessa ord istället!

    Sov gott och dröm fina drömmar!

    SvaraRadera