söndag 30 mars 2014

I love him but only on my own..

Har känt mig väldigt hängig hela helgen. Konstig i kroppen, trött och
sliten. Tror det kommer sig av en lång period av stress, press och
lite för hö(ö)ga krav. (Hehe) Men det är jag själv som ställer dem och ingen
annan så har bara mig själv att skylla för att jag ligger här och har
ont lite överallt.

Masade mig ändå iväg hö(ö)g (hehe ja ni ser min otroligt låga nivå på
humor. Skärpning Fia, det är inte kul, inte kuuul) på tabletter för att ens orka skriva tenta klockan åtta på
lördagsmorgonen. Alltså vem lägger en tenta på en lördag för de
första?! Så urbota dumt om ni frågar mig. Jaja Nåååväl (
siiiissssaaaan hoppas du hör rösten till uttrycket, hehe) iallafall så
tror jag faktiskt att tentan, hör och häpna, gick bra trots ett
dimmigt huvud. Men jag kan ju ha fel, jag var ju faktiskt ganska väck
egentligen, dels av smärta och dels av tabletter, i slutet av
skrivtiden hade min rumpa somnat, domnat. Ja bestämt sig för att
försvinna en sväng helt enkelt joråsåatte men är det så att jag
faktiskt fixade tentan så kommer jag ge mig en hejdundrandes klapp på
axeln och hade jag kunnat hade jag gett mig en kyss också. Rakt på
munnen. Såå bara!!

Har nyligen kommit hem från en liten promenad. Gillar egentligen inte
att vara ute ensam på kvällen men kände att jag var tvungen att få in
lite frisk luft så alla sjuka, infekterade tankar kunde åka ut. Tror
bannemigen att det funkade. Ut med skiten bara. Andas in, andas ut!
Jag är bra och jag behöver inte någon dålig energi, inte just nu
åtminstone.

Nu ska den här tjejen ta och stänga de små blå för idag. Sova en stund
och drömma något fint förhoppningsvis.

Vi pussas, kramas och kämpar på.
❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar