fredag 21 mars 2014

I'm an individual and I feel how I feel when I feel it...

"I just want someone who wants to hang out all the time and thinks I'm
the best person in the world and wants to have sex with only me.
I really care about you and I don't want to anymore because it feels
too shitty for me" (Hannah)

Ligger i en renbäddad säng eller ja i min säng såklart och kikar lite
på serien Girls. En otroligt bra serie som man, eller iallafall jag,
verkligen känner med och känner igen mig i. Speciellt kan jag relatera
till karaktären Hannah. I hennes sätt att vara, tänka, känna, agera
men också i hennes sätt att behandla sig själv på ett destruktivt sätt
som inte alls gynnar henne. Serien ger mig perspektiv att börja se
saker annorlunda och förmodligen göra annorlunda val inom en snar
framtid. Det går inte på en dag. Små, små steg i taget. En dag tar jag
sista steget i mål. Jag bara vet de!

Nu blir det sängen och imorgon blir det förhoppningsvis en produktiv
dag med träning och tentaplugg. Heja, heja Fia!

Vi pussas, kramas och sover en stund ❤️

3 kommentarer:

  1. Har inte sett något av denna serie men låter som om det kanske skulle göras :) Du kommer nå fram i mål!

    Texten "I just want someone who wants to hang out all the time and thinks I'm
    the best person in the world and wants to have sex with only me" beskriver ju bra hur jag känner med. Jag vill ha någon att spendera min tid tillsammans med, träna tillsammans och någon att bara kunna hålla om och finnas där oavsett vad.

    En dag får man väll det där fina och livet går över till lycka.

    SvaraRadera
  2. Det bara måste komma bättre tider,det bara måste de:)

    SvaraRadera
  3. Och ja se serien! Den är grym! :))

    SvaraRadera