tisdag 18 mars 2014

I'm a little more than just a pretty blonde girl with an ass that won't quit...

Klockan 23:42 kom den här tjejen till världen. 3190 gram och 49cm
lång. Idag blev jag 28 år. Tiden flyger. Det har iallafall varit en
fin födelsedag. Många har kommit ihåg mig och jag har blivit firad
både igår och idag av fina människor som jag tycker väldigt mycket om.
Jag är tacksam för er ❤️

Blev också ett träningspass och dagen till ära blev det ben. Jobbar på
min lilla rumpa och ben. Går sakta men stadigt framåt. Nu blir det
sängen. Är trött men lycklig och jag känner kärlek inombords. Kärlek
till allt fint som finns runt mig.

Vi pussas, kramas och är kärleksfulla, fulla på kärlek!

2 kommentarer:

  1. Härligt att du blivit firad bra!

    Väldigt fint att läsa att du är lycklig och full av kärlek! Det är så du ska må! Det är så du förtjänar att må!

    SvaraRadera
  2. Det går upp och ner men just igår kändes allt fint!

    SvaraRadera