torsdag 13 mars 2014

You hear them when you try to fall asleep They crash to the shore, they come from the deep..

Har varit en händelserik dag i tankarnas land. Mycket tårar idag och
jag gråter för allt och inget. Känner mig så känslig. Nu på kvällen
fick jag dock en stor dos med energi och lycka då jag loggade in på
"mina sidor" och insåg att jag fixade förra tentan. Tjooolahej vilken
enorm egoboost. Mitt i energivågen skrev jag min inlämningsuppgift,som
jag skjutit upp i en vecka nu, på bara en timma. Den skulle lämnas in
innan kl slog midnatt och med 10 minuter kvar av gårdagen så skickade
jag in den. Tog också tag i uppsatsen och skickade in min tredje
upplaga. Allt detta gjordes på den energin jag fick av att klara
tentan så nu ska jag slå ihop mina blå med ett gott samvete.

Nu är det en ny dag!

Vi pussas, Kraamas och andas lite till..
❤️

2 kommentarer:

  1. Grattis till tentan!

    Har varit en händelserik dag i tankarna här med. Det bara blir så. Hoppas du kan koppla ifrån dem nu och att du får sova skönt och länge! Vad som än tog upp dina tankar igår hoppas jag är lättare idag för dig! Har själv mycket tårar men det är jobbigare att den fina människa som du är fäller så mycket av dem. Hoppas solen lyser idag igen och att den kan torka dina kinder och ge dig glädje istället!

    SvaraRadera
  2. Idag blev en bättre dag. Andats härlig vårluft och insupit sol:) försöker att inte lägga energi på dåliga saker. Svårt men små steg i taget! Heja oss!!

    SvaraRadera