fredag 21 oktober 2011

Sömnlös natt!

Här har ni mig, en sömnlös mitt i natten tjej. Joråsåatte! Här ligger jag, klarvaken! Jag fattar inte vad det är med mig. Jag vrider och vänder mig. Jag har provat ryggen, magen, ligga på ena sidan, rullat
över till den andra. Legat tvärsöver sängen, stoppat bena utanför täcket, burrat in mig under. Legat på täcket. Ja Gud vet vad jag inte har provat men inget fungerar! Det är så sjukt frustrerande när man
ska upp till en föreläsning. Vart fan är John Blund?! Jag behöver min sömn. Vem är det som missunnar mig den?! Jag bara undrar! Om jag hade vågat så skulle jag tagit mig en promenad men tyvärr har jag blivit en smula feg. Man vet ju faktiskt inte vad som lurar där ute i mörkret och kanske är det dumt att ta reda på det! Nej John Blund verkar ju ha stämplat ut och tagit semester så Jag tar väl mitt täcke och gör ett nytt försök med det där att sova.

*Går till sängen skyndar på, lyfter täcket si och så. Gör en piruett, står på tå, laddar-Dyker hej och hå...*
Go natt!
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar