lördag 22 oktober 2011

En burk kvarg och lite popcorn!

Hej vänner!

Idag har det varit lördag hela dagen och än är det några timmar kvar på denna härliga dag :) Dagen har varit himla bra om jag får säga det själv. Jag sov lite kast dock och vaknade hungrig både en, två och tre gånger innan jag gav upp och käkade frukost nummer ett.. Klockan var då 05.45 men vad gör det. Magen blev glad :) Käkade råggröt med keso, banan och kanel. Sen blev det frukost nummer två vid ca tio-tiden. En till portion gröt med äpple, keso och kanel samt två ägg. Efterrätten blev två pannkakor. Jag har bestämt mig för att bygga större muskler så nu bannemej ska här ätas vilket magen verkar ha ställt in sig på. Efter det blev det en tur på stan. Jag hittade ÄNTLIGEN en vinterjacka så nu ska väl jag också klarar av vintern utan att frysa rumpan av mig. Efter min lilla runda på stan var det dags för gymmet och ett tungt pass. Passet gick fint men en viss energidipp mot slutet men så är det ibland. Det gjorde inte så mycket då hela veckans träning har gått SJUKT BRAAA! Jag har haft grym kontakt alla övningar igenom och det har bara känts galet bra helt enkelt och det tackar jag för.. Imorgon blir det Body Balance som en bra avslutning på veckans träning och jag längtar redan till måndag då slitet börjar igen men jag gillar´t!!

Som sagt lördagen har varit mysig och fin och nu avslutar jag kvällen med en burk kvarg och lite popcorn. Är det lördag så är det ;)

Ha en fin kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar