måndag 17 oktober 2011

Karlstad by morning

En solig morgon idag igen. Jag blir liksom sådär varm och glad i hela kroppen av det. Hoppas på mycket mer sol. Allt blir så mycket enklare då.

Igår var jag på Body Balance och känslan efteråt. Åå den är obeskrivlig. En känsla av total närvaro med kroppen. Man blir liksom som uppslukad av ett inre lugn och det behöver jag nu när vi går mot
höstigare tider. De börjar bli mörkt, man får tända ljus, mysa ner sig i en varm, go jacka och ta på sig mössa. Gå långa promenader när det biter i kinderna. Den där höstiga harmonin som människor pratar om. Jag har aldrig upplevt den tidigare men Ja jag tror jag börjar känna den en smula. ( låter som om jag blivit värvad av en sekt eller något, haha) Om inte annat så blir det vad man gör det till och min höst ska bli bra. Väldigt bra om fröken själv får bestämma! Förresten så har jag lärt mig dricka te. Det trodde jag aldrig. Måste vara något som kommer med min nyfunna höstharmoni eller så var det i
mitt desperata JagÄrINTESjuk-tänk vilket jag tror mest på men Struntsamma egentligen :) Jag Dricker det (vilket är den intressanta här) och även om det inte är supergott så är det ändå något som gör det lite sådär extra trivsamt och man blir varm:)

Nu ska jag njuta av förmiddagen och sen ska jag masa mig till skolan och ikväll blir det träning! Ha en fin dag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar