tisdag 25 oktober 2011

Fia bakar

Ja då var jag inne på mina tredje plåt med morots-muffins. Inte för att jag på något sätt behöver tre plåtar med muffins utan för att de två första verkligen blev sjukt dåliga. Inte bara sjukt dåliga utan så dåliga som man bara kan tänka sig och så tar vi det gånger tio. Då börjar vi närma oss. Jag som alltid har trott att jag var bra på att baka..pfft!! Så ledsamt när man verkligen lagt ner sig och jag som inte ens tycker om bakverk utan tänkte vara snäll och bjuda. Någon där uppe vill väl inte att jag ska lyckas. When I get up there, I'm going to kick some as!! That's for sure!!

Annars då? Jo idag har jag vilodag. En total vilodag faktiskt. Enda gången jag lyft på rumpan är fram och tillbaka till affären. Haha väldigt olikt mig men jag känner att mina knän tackar mig även fast jag börjar känna av hur det kryper i bena nu. Så imorgon är det tillbaka på banan igen. Då blir det ett pass med Carro. Bäst att ladda då jag förmodligen kommer vara död efter.  Hej och hå :) Ja mer då? Jo jag har ju pluggat också ett par timmar sådär. Sjukt tråkigt just nu. Ingen motivation för hemtenta alls men jag hoppas den kommer snart. Jag brukar vara seg i starten men så springer det på och går riktigt bra mot slutet. VI hoppas på en repris även denna gången.

Nej men dags att ta tag i dessa sorgliga små morotshistorier. Om ja gömmer dem i massa klet så är det nog ingen som ser vad buttra de ser ut. Smaken finns ju där och det är ju ett plus ;)

Ha en fin kväll!

/ S  
 En favorit just nu. Lyssna och njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar