fredag 3 maj 2013

Jag är en storm från ingenstans!

Idag har varit en fantastisk dag på många plan! Jag vaknade på rätt
sida och jag kände mig glad. Glad på ett -jag-kan-allting-sätt!
Känslan av att känna sig bra.. Att känna sig värdefull! Jag startade
dagen med ett träningspass 06.30 och avslutade likaså! Dubbelpass idag
och det var längesedan! Båda passen gick fint men det är inget jag
kommer göra till en vana. Jag vet bättre än så.. Jag vet att min kropp
kräver återhämtning men någon gång sådär ibland bara..
Jag cyklade hem från gymmet. Upprymd cyklade jag genom kylig luft och
kvittrande fåglar.. Okej skrikande måsar snarare men ändå. Livet känns
härligt och idag känner jag mig vacker.. Stark och bäst.. Bäst på att
vara mig!

1 kommentar:

  1. Lät ju som en helt underbar dag detta! :)

    Dubbelpass var ett bra tag sedan jag gjorde då jag gillar att sova ut när man väl slipper gå upp mitt i natten ^^

    Känner precis samma att kroppen behöver återhämta sig och bättre att vila än att slita ut vilket många gör. Får kroppen vila riktigt får man ju faktiskt bättre resultat med!

    Skrikande måsar är ju i alla fall ett litet tecken på att värmen är på väg ... eller :D?

    Då känner du dig ju precis som du ska göra! Stark, bäst och vacker! =)

    SvaraRadera