söndag 12 maj 2013

To love you more!

To love you more är En av mina absoluta favoritlåtar! Celine Dion
sjunger den och hennes röst är sagolik! Har hört låten lite överallt
det senaste! Blir lika glad varje gång.. Med detta sagt ska jag gå
tillbaka till mina analys nu.. Snart ska uppsatsen vara klar.. Det
drar ihop sig för examen! Fyra år är snart till ända.. Man skulle
kunna säga att det är de längsta förhållandet jag haft och visst känns
det lite sorgligt när saker och ting tar slut men det är början på
något nytt, förhoppningsvis något bra! Det är sommar snart förresten!
Kan nog bara bli bra!

3 kommentarer:

  1. Ja Celine Dion är en som kommer gå till historien som en av de bästa artisterna! :)

    Har du något planerat efter utbildningen eller ska du slappna av lite efter den eller vad man kan kalla det =)?

    Sommaren får gärna komma så fort det bara går! Fiska, träna och bara leva! =)

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte! Sommarjobb står på schemat och samtidigt söka andra jobb. Min plan B är att läsa ytterligare en C-kurs i höst men vi får se! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok! Letar du jobb inom det område du utbildat dig eller mer att hitta ett jobb som du trivs med just nu :)? Söker själv nytt jobb men utbudet i Bengtsfors är ju inte direkt det bästa. Är det en fortsättning i såfall på det du går nu eller mer ett tillägg för att bredda dig mer inom området, ursäkta dumma frågor med aldrig pluggat vidare så ingen aning om hur det där funkar eller hänger ihop :)

      Radera