tisdag 30 april 2013

Den fula verkligheten!!

Jag vill tro att jag är en person som kan gå bland andra människor och
vara osynlig för det är så jag ser mig! Jag ser andra men de kan inte
se mig.. Det är liksom tryggt att tänka så.. Idag blev jag påmind om
att så är det inte.. Jag är en helt vanlig människa som är synlig för
andra! Idag fick jag en komplimang! Idag blev jag påmind om att jag
syns!
"Vackrare får man leta efter" sa hen
Jag blev svettig och förmodligen röd. Jag är dålig på komplimanger.
Vet inte vad jag ska göra med dem.... Då vill jag ha ett hål att hoppa
ned i.. MEN visst blev glad!
Godnatt!!

1 kommentar:

  1. Ja där får du nog tänka om tror jag! Du är då verkligen inte osynlig.

    Vet inte många som är så naturligt vackra som du! Vissa man känt länge har man inte sett utan en massa smink en enda dag och när man väl en dag ser dem utan kan man ha svårt att se vem det faktiskt är först!

    Ta åt dig varje kommentar du får för "Vackrare får man leta efter" stämmer alldeles utmärkt! =)

    SvaraRadera