söndag 1 maj 2011

Om jag fick bestämma, då skulle jag alltid vinna!

Solen lyser och det blåser storm här i Karlstad. Inte så skönt att gå ut. Höll på att blåsa av vägen förut. Är ju rätt ostadigt när det gäller mitt inlinesåkande även när det inte blåser men på vägen hem när det var medvind då jäklar gick det undan, hej och hå :) Kände mig som ett proffs där jag susade fram. Ja det tar sig! Något som inte tar sig är mitt tentaskrivande. Jag har fått total skrivkram men har nu bestämt mig för att göra metod delen istället. Varför sitta med en tenta och slösa bort massa tid på att stirra mig blind på ett blinkande worddokument. Nej dåligt dåligt är vad det går så nu hoppas jag det kommer gå lite bra ett tag. Intervjudelen tror jag är lätt men sedan kommer ju denna himla SPSS delen. Jag är så dålig så det är skrämmande, haha! Men det kan väl bara inte gå sämre än vad det hittills har gjort? Då är jag körd, verkligen KÖRD! Men men positiva tankar nu. Eller ja snart åtminstonde fram tills det att jag börjar skriva. Det är då diverse ofina ord brukar komma fram. Jag säger aldrig så fula ord som när jag skriver tenta eller spelar sällskapsspel. Ja är helt enkelt inte bra på att hantera motvind, eller motgångar om man så vill. Fast vem är det egentligen?

NEJ nu ska jag se till att få lite gjort innan gymmet väntar. Har inte varit där på TVÅ dagar, de ni! Så nu är jag full av energi :) Ska lyfta tung nu då mina nästan 6 veckor med lättare vikter äntligen är över!!

Ha en fin dag!

/ S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar