fredag 20 maj 2011

Smulande ord, smärtande höfter och kreativitet

Ont i min en höft, tid hos ortopeden. Håller alla tummar på att det går att fixa utan ingrepp. Ska inte deppa ihop förrän jag är ordentligt undersökt. Jobbar mest hela tiden, pluggar gör jag också när jag hinner. Tränar, rehabilitera mina höfter och knän. Äter, sover och OROAR mig. Ja det är mycket nu och faktiskt så tycker jag en smula synd om mig själv. Varför ska allt hända mig??

Mitt i allt elände har jag varit en liten smula kreativ..

 Sofia Picasso? Ja kanske!

Nej nu blir det mellis och sen en tur till gymmet. Rehabilitera mig en smula och bättra på magen..


Vi hörs när bitterheten försvunnit och livet leker igen!

Ps: Dagens mest använda ord är "smula" i alla dess former uppenbarligen. Smuligt, smulande osv..D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar