onsdag 11 maj 2011

En dag i matens tecken!

En ny dag med nya möjligheter!
En dag som jag har börjat med att verkligen inte göra något alls. Känns som man får tillåta sig att ha en sådan dag ibland. Det enda jag egentligen har gjort är att kolla på Glee, prioriterat mig själv och mat. Mat i massor. Min frukost bestod av en stor portion havregrynsgröt med russin, kanel och äpple. Ett stort glas juice och 6 stycken koka ägg-vitor. Mätt är bara förnamnet. Nu ska jag laga en braklunch för idag har jag verkligen bestämt mig för att äta så mycket jag bara kan. Har varit alldeles för dåligt de senaste dagarna. För mycket i huvudet helt enkelt. Sen ska jag cykla en sväng och ikväll blir det gymmet. BEN på schemat och jag älskar det. Benträning är bland det roligaste jag vet. Så ikväll kör vi! och ett pass balans och stretch också såklart. Allt för mina knän och höfter ska må prima.

En prick över i:et hade ju varit lite sol. Tror jag har blivit lite för bortskämd med det de senaste dagarna. Känner mig lite smått ledsen när man tittar ut och allt som syns är moln. Inte kul alls. Det ser inte ens varmt ut..Ja ja den kommer nog tillbaka får vi tro..Det är ju inte i Karlstad man bor för intet. Heh!

Vi pussas, kraamas och är glada
/ S



3 kommentarer: