onsdag 4 maj 2011

Man måste skynda sig medan man har lust

 Go´morron världen här kommer jag!

Jag är uppe och vaken. Sitter med grötsleven i högsta hugg. Är hungrig som en gnu och jag slevar i mig maten värre än en som inte sett mat på hundra år. Äter precis innan jag går och lägger mig. Det spelar ingen roll om det är tre på natten. Jag är ändå lika hungrig när jag kliver upp. Gott gott gott!

Snö igår och sol idag?!. Känner att vädret har tagit en lika velig inriktning som fröken själv har gjort. JA det är mycket nu men ska väl klarar av även denna storm. Ingen storm är för stor för Fröken Höög även om det ALLTID känns så. Dags att ta tag i dagen med att skriva klart min ena tenta och börja på den andra. Jag har som mål att bli klar med båda metoddelarna tills senast fredag och sen hela helgen bli det Kategorisering, Normalitet och Makt. Byte? Någon? Nej tänkte väl det! Ja ja låt mig överleva denna veckan!! Nej här finns ingen tid att sitta.Det är bäst att skynda medan man har humöret och viljan upp.
Time to get serious! 


Hej svejs äppelpaj



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar