tisdag 3 maj 2011

Idag är jag en glad tjej!

Träning, träning, träning är mitt liv. Tralalala :) ÅÅ jag blir så glad av att träna. Önskar bara att det inte var så krångligt med knä och höfter jämt bara. Det gör mig väldigt ledsen men men bit ihop och kom igen...typ. Tränade med Caroline idag. Hon är personlig tränare på sats. ÅÅ jag älskart. Hon är så underbar och fylld med energi. Är man inte glad när man går dig så lovar jag att man blir det när man kommer dit  :) Härliga underbara människa vad Du gör mig glad och pepp på träning fast det är jobbigt med knän och allt :) Kommer nog ha ganska så ont imorgon dock. Känner redan av lite smått i ryggen men det är härligt. Det är i alla fall rätt värk.

Nu ska jag äta mat och fortsätta skriva på alla mina tentor. Tiden börjar sina nu :S MEN skam den som ger sig!

Ha en fin kväll och ta hand om varandra!

Bjuder på en favorit just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar