tisdag 10 maj 2011

Glad, glad, glad, glad och lite lättad och lite mera glad!!

Idag är det en väldigt lycklig Fia som skriver. Alla mina inlämningar är inne. ALLA TRE :) Så skönt så det går inte att beskriva. NU är det en B-uppsats kvar sen är det sommarlov. Eller jag lov från skolan och det duger för mig.. Jag är så glad att jag passade på att vila en dag från träningen. Min kropp behöver det så varför inte..

Angående min uppsats så har jag kommit på ett ämne som ska behandla träning och identitet och manlighet. En intervjuguide och ett syfte är påbörjat så jag är på bra väg. Detta kommer bli strålande.

Ja detta blev inte så roligt inlägg men är så glad..Ja som sagt jag är glad..

Ha en fin kväll för jag ska njuta av min i fulla drag..

puss

Jag är ungefär lika glad som jag var här. Att vinna i monopol är storslaget det också :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar