torsdag 6 februari 2014

Spyr i min mun!

Här ligger jag vaken och tänker och tänker. Det hör inte till
ovanligheterna precis. Jag kan liksom inte slappna av och sova. Det är
för mycket som snurrat runt inne i lilla huvudet. Min hjärna kan inte
sluta prata, tänka och analysera. Dumt alltihop.

Det jag tänker på mest just nu är hur jag allt mer ofta förlorar min
tro på mänskligheten. Jag spyr i min mun så äckliga och hemska
människor det finns. Det är otäckt att ens tänka på det. Uuusch!!
Varför kan inte människor bara behandla en med respekt, ödmjukhet och
kärlek speciellt när det är de enda man ger dem?! Jag fattar inte. Jag
tycker iallafall att man ska behandla andra så som man själv vill bli
behandlad. Det är så jag försöker leva och fler borde tänka så.

Nu har jag fått kräkas lite och det är dags att återgå till det jag
gjorde för både en och två timmar sedan också.. Försöka sova.

Vi pussas, Kraamas och är ödmjuka. ❤️

1 kommentar:

  1. Kan inte skriva mer än att det mesta känns tyvärr igen väldigt väl.

    SvaraRadera