måndag 17 februari 2014

Fick du med allt? Ja då badar vi lite tycker jag!

1. Om du hade fått byta kön för en dag, vad hade du gjort?
Jag hade nog försöka att ligga med någon, endast för att se hur det
känns. Skulle se fram emot att pissa också, för det borde också kännas
lite annorlunda. Runka skulle jag också passa på att testa. Det verkar
vara en upplevelse.

2. Vad är det mest romantiska du har gjort?
Vet inte faktiskt. Jag är väldigt romantiskt av mig. Inte på det
sättet att jag måste göra storslagna saker men jag älskar de där lilla
som har
mening.. Att villkorslöst bry sig om någon är romantik för mig.

3. Vilken är din favoritplats i världen?
Jag är inte så världsvan och har inte besökt en massa länder, städer
heller för den delen så jag vet faktiskt inte. Kanske någonstans där
det finns äventyr och vatten! En Ö i Söderhavet låter som en plats för
Fia.

4. Du är en superhjälte - vilken är din superkraft?
Förmågan att veta A.L.L.T för då är ingenting omöjligt och man behöver
inte tvivla. Fia- den allvetande kanske. Mm det hade varit något.

5. Vad är dina bästa egenskaper..
Hjälp vad svårt eehhhm, Jag är rolig, snäll och ödmjuk då..

6. Har du lätt för att bli kär?
Jag har haft. Nu är jag lite mer försiktig även om det kanske inte
verkar så. Man måste vara rädd om det lilla hjärta man har..

7. Är du riktigt dålig på något?
Gå i klackar, säga nej och förmodligen mycket mer.

8. Är du riktigt bra på något?
Sjunga men då kanske man låter dryg..

10. Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Historia, svenska och idrott!

11. Vilken är din favoritfrukt?
Inte vet jag, bappelsin kanske. Får dock massa prickar av de,eh. Nej
förresten granatäpple. NAM!!

12. Vilka är dina sämsta egenskaper?
Att jag är expert på att tänka lite föör mycket. Överanalysera liksom.
Jag är också expert på att fråga fraserna "är du sur?" Eller "har jag
gjort något" precis som att allt som kan hända skulle bero på mig.
Haha komiskt ändå och sen är jag väldigt mycket expert på att
"överbry" mig när jag fattar tycke för någon.

13. Vad är du rädd för?
Bli övergiven, Mörker och drömmar.. Mina drömmar är onda..

14. Din favoritkaraktär ur en serie?
Ross i vänner är en favorit..


15. Vad för sorts personer faller du för?
Den roliga, charmiga och mysiga typen! Jag älskar när någon får mig
att skratta helatiden. Den som inte själv vet hur fin den faktiskt
är.. Älskar någon som tränar eller brinner för något väldigt mycket.
Det är sexigt!

16. Var vill du åka just nu?
Till ett varmt och mysigt land. Kanske en liten ö i Söderhavet. Ligga
på en madrass och guppa runt på vågorna hade inte varit alls fel nu.
Helst ett hajfritt sådant för med min tur hade jag förmodligen slukats
hel eller åtminstone blivit av med ett ben..

17. Vad gör dig ledsen? Människor som struntar i en utan anledning
eller för att man plötsligt inte passar. Oärlighet. Det gör mig
ledsen.


18. Vad tycker du är fult?
Det kliar i hela kroppen av irritation och obehag när jag ser någon gå
runt med flipflop-skor eller vad det heter. Sen är tjejer som måste
göra en ankposé på varje bild är i särklass det fulaste som finns OCH
människor som skryter om hur bra de ser ut! Sjukt osexigt!!!

19. Vad är det bästa med dig?
Att jag vågar vara naturlig och inte något överdrivet. Folk tycker jag
är tråkig många gånger tex för att jag inte dricker alkohol men jag
känner att man nog måste ha stora problem med sig själv om man inte
kan acceptera en sådan sak.

20. Har Du utövat någon sport?
Ja fotboll i fyra år, även gymnastik under en period. Kan man dock
inte tro idag då jag är mer stel än en 80-årig kärring!

21. Hur lång är du?
157 cm, en Kortis och långt under medel men om jag skulle bo i typ
Kina då skulle jag vara lång :)

22. Är du beroende av något?
Träning, kärlek och omtänksamhet

23. Har du något riktigt bra husmorstips?
Jajamensan det har jag. Om man som jag, flera gånger i veckan, bränner
vid en kastrull. Då tar man fram ett lock och en burk bakpulver,
sätter kranen på det varmaste, spolar en stund. Sen när vattnet är
HETT så fyller man botten och häller i bakpulver och på med locket.
Hoppsan hejsan vad de fräter men en ren och fin kastrull får man. Det
är jag och MacGyver ;)

24. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min rumpa, en vattenflaska, en kudde! Det är vad jag når..

25. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag kan sitta på huk med händerna bakom ryggen, böja mig fram och
plocka upp en tändsticksask med munnen. Emma som lärt mig de :) Det
kanske låter lätt med prova så ser ni att vi som kan är supergrymma
människor. Just sayin'

26. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Vad gör du här, har du satt dig på fel buss igen??

1 kommentar:

  1. Nummer 2 tycker jag är helt rätt! Allt ska vara så stort nu, det ska ges saker och det ena ska överträffa det andra. Så klart man kan ge saker eller överraska men vart tog det vägen att bara faktiskt vara där och visa att man älskar någon.

    Att du är naturlig och inte dricker tycker jag är något av det bästa med dig om man inte känner dig. Finns så få av det idag och färre blir det! Sen att du tränar gör det ju till en guldklimps kombination! :)

    Det där med bakpulver måste prövas! Blir ju tyvärr lite bränt ibland :P

    SvaraRadera