onsdag 22 januari 2014

Ett stärkande sms i en ångestriden natt!

Fick precis världens längsta och finaste sms i världen! Fina ord som
är svåra att ta in. Så många superlativ i ett och samma sms. ❤️

"Du finns alltid där, genom tårar och skratt! Du lyssnar som ingen
annan gör och du får mig alltid glad genom att säga något sådär
fyndigt som bara du kan. Jag brukar tänka, väldigt ofta, att du är för
snäll Fia och det slår tillbaka, det är därför du är ledsen nu jag
vet, men jag vet också att en dag kommer det inte göra de.. Du är så
fin Fia, din kropp är 2 die for och du är den snällaste man kan finna.
Den som inte ser eller fattar det är bokstavligt talat DUM I HELA
HUVUDET bara så att du vet och jag vet precis vad du tänker nu. "Så
kan man inte säga. Man är ju självisk om man ska gå runt och tänka så
höga tankar om sig själv" och bla bla bla MEN vet du. Det är dags att
du tänker och värderar dig högre än högst nu. För DU är precis så grym
och fantastisk som jag just precis skrev! Ett hjärta av guld och den
mysigaste tjejen jag känner!! Så sträck på Dig, håll huvudet högt,
andas och förstå att just Du är underbar, unik och fantastisk!! Ingen
skämtar som du, ingen har förmågan att känna av och ta in ett rum som
du ingen har din styrka och mod.. Ingen är som Du! Så snälla förstå
vad fin du faktiskt är, inifrån och ut! Ta åt Dig sa jag!!;) Puss
älskade vän!!"

3 kommentarer:

  1. Att få ett sådant sms måste ju vara härligt!

    Hoppas du tar till dig det! :)

    SvaraRadera
  2. sitter på bussen och läser detta. personen som skrev det smset har sååå rätt!! jag håller med till 1000!
    DU Är overkligt undetbar människa och vän fia! <3 efter 22 år av vänskap så känner jag faktiskt dej innan och utan. DU Är värd mer än alla skatter i världen, dags att Du börjar inse det! Du är klok, lyssnar, förstår, ger tips goda råd, du stöttar, skämtar, drömmer, du är en kreativ konstnär som lätt får andra att skratta ända inne från själen. DU Är så levande med så mycket själ, en lysande stjärna i mörkret, du ger hopp glädje och kärlek. De månniskor som Ej kan Se DEJ som den fantastiska kvinna du är- är ju totalt pantade i huvudet. Så är det bara för jag känner Dej!
    <3 <3 <3 love n light to ya!!!

    kramar/ Annizia Rose :-)

    SvaraRadera