fredag 24 januari 2014

Det finns ingen annan kära Du, det finns faktiskt bara du.

När jag är vaken tänker jag på dig.
Varje minut varje sekund är färgade av dig. När jag sover drömmer jag
om dig. Varje andetag, stilla som tungt, är färgade av dig. Mina ögon
ser dig öppna som stängda och varje ögonblink är färgat av dig. I
Varje tanke som seglar förbi finns en bit av dig. Jag vet inte vart
jag ska gå från här. Mage hjärta, hjärna, själ, ja hela jag har gått
förlorad. Jag kommer inte ur, jag kommer inte fram så jag försöker gå
runt.. Det känns som hela jag drunknar i dig. Jag vet precis hur Det
är..

Ingen får mig att skratta som du
Ingen får mig att gråta som du
Ingen får mig att fundera så mycket som du. Ingen får mig att vilja
kväva varje tanke så mycket som du..
Ingen får mig att känna mig så trygg, men inte heller så rädd som du..
Ingen får mig att känna mig så hel men ändå så halv som du..
Ingen får mig att tänja på mina gränser som du. Du får mig att vilja
med varje bit av mig som om inget någonsin vore omöjligt. Ingen får
mig att vilja så mycket som du samtidigt finns det ingen som bromsar
mig som du gör.. Jag vet precis hur Vi är..

När jag är varm är du kall, när du är varm är jag kall. När jag andas
så andas inte du, när du andas så andas inte jag. När jag ser, så ser
inte du, när du ser så ser inte jag. Det finns så många hjärtan som
kan slå i takt, men när mitt hjärta slår, slår inte ditt och när ditt
hjärta slår, slår inte mitt. Men jag vet precis Hur det kan vara...

När du andas mot min kind blundar jag i stillhet och andas jag med.
När du tar min hand, flätar dina fingrar runt mina så flätar jag mina
runt dina. Vi ser varandra genom stängda ögonlock. Olikheter blir i
stunden likheter. Ojämna hjärtslag slår i takt.. Kärlek är vad kärlek
är och Jag vet inte vart jag ska stå eller gå från här men jag vet att
det inte finns någon annan kära du, det finns faktiskt bara du..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar