söndag 19 januari 2014

Frågor får svar!

1. Hur gammal är du om fem år? Hela 33 år! Gamla tanten!
2. Vem var den sista du träffade? J
3. Hur lång är du? Jag är 157,5 cm över jord. Liten men naggande god
öm en säger!
4. Vilken var den senaste filmen du såg? About time! Seee den! ♥
5. Vem ringde du senast? Anna
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "The only reason I would
kick you out of bed is to fuck you on the floor" till Emma
7. Vad är dagens planer? Eftersom dagen snart är schluut ska jag
avsluta mitt plugg, och sen bädda ner mig själv i världens skönaste
säng och somna till vänner. Det är standard hemma hos mig. ❤️
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms eftersom jag är
blyg för att ringa. Inbillar mig att någon annan ska svara eller att
personen skall ha glömt vem jag är, haha
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda sedan 26 år tillbaka.

10. Vilken ögonfärg har du? Väldigt mörkt blå..
11. När vaknade du idag? Runt sju
12. Vilken är din favoritplats? Gymmet..
13. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus!!
14. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vet inte. Förmodligen
där jag vill vara.. Och att jag är lycklig!
15. Vad skrämde dig som barn? Mörker.. Och det gör de fortfarande
16. Vem fick dig att skratta senast? En nyfunnen person
17. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan!!
18. Hur många kuddar har du i sängen? Tre
19. Hur många landskap har du bott i? Två (tror jag).

20. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja tyvärr!! Dricker Dock inte
längre. Nästan fem år sedan sist!
21. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfotafötter hemma men
med strumpor i skor!
22. Är du social? Ja det är jag! Iaf i sammanhang där jag är trygg
23. Vilken är din favoritglass? Twister! NAM!!
24. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa med någon jag tycker
om och köpa träningstights i miljoner!
25. Tycker du om Kinamat? ÄLSKAR!!
26. Tycker du om kaffe? Nej yschimigen!
27. Vad dricker du helst? Vatten
28. Sover du på någon särskild sida? Vänster med ett ben uppdraget mot magen!

29. Kan du spela poker? Ja, enkla varianter iallafall.
30. Tycker du om att mysa? Oooooohja!
31. Är du en beroendemänniska? Nej det tycker jag inte
32. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja iaf en
33. Vill du ha barn? Vet inte..ibland, ibland inte..
34. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska som förövrigt är världens fulaste språk!!! Kan lite Teckenspråk också:)
35. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.. Inte kul!
36. Föredrar du havet eller en pool? Hmm havet tror jag
37. Vad spenderar du helst pengar på? MAT!!

38. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Haha tandborsten!
39. Vem är den roligaste människan du känner? Mig själv;)
40. Välj ett ärr på din kropp? På hakan från att jag fick den krossad
i asfalten..
41.Tänker du ofta? Jämt och HELAtiden!!
42. Tycker du om godis? Nej det är ingen favorit.
43. Vart är du just nu? I min säng påväg att sova..
44. Visste du att man inte kan sticka ut tungan och andas samtidigt?
Prövade nyss och det gick MEN man ser inte klok ut!

Godnatt! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar