fredag 27 december 2013

"Jag stod där framme vid katetern"

Det är mörkt och dunkelt men det regnar inte längre. Jag ligger här i
mörkret och lyssnar på värvet. Har plöjt två avsnitt redan. Ett med
Johan Glans och nu lyssnar jag på intervjun med Alex Schulman. Jag
gillar värvet väldigt mycket. Så många bra intervjuer och det är
rofyllt att lyssna på såhär när natten smyger sig på och det är svårt
att somna. Det borde ni prova...

Vilken kväll alltså. Jag har tänkt så jävla mycket att det är svårt
att ens sätta fingret på vad det är jag tänker på. Hjärnan liksom går
runt, runt som i något slags högvarv. Nästan så jag fundera på om den
kan börja koka eller rentav explodera.. Om jag känner på öronen så är
de alldeles varma. Har fått ta fram en kylklamp/isklamp ( vad heter de
egentligen?) för att inte brinna upp. Jag tror inte att det bådar
gott!

Nu är det dags att stänga av! Lägga tunga saker på hyllan för en stund.

Vi pussas, kramas och tycker om varandra ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar