tisdag 31 december 2013

Golden year!

Idag är sista dagen här. 2013 har snart nått sitt slut. Det har
överlag varit ett bra år men kantat av en del besvikelser och jobbiga
beslut. Vissa värre än andra.

Imorgon är 2014 här och vad som än händer ska det bli ett bra år. MITT
år! MITT golden year är här och den som lyssnar på Hanna och Amanda
vet vad jag pratar om. Jag kommer inte avlägga något speciellt vid
tolvslaget. Utan 2014 ska innehålla fullt fokus på mig själv och jag
ska lova mig själv att
• mina känslor ska komma FÖRST och jag ska sluta leva genom att sätta
alla andra före mig!
• Inget dåligt samvete för saker som jag inte ens ska ha dåligt
samvete för. • Jag ska lära mig att se alla varningstecken, inte
förtränga dem utan SE dem direkt!!

Klarar jag detta så kommer jag stå väldigt stadig med båda fötterna på jorden!

Imorgon är en ny dag, ett nytt år.

Make each day count! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar