fredag 13 december 2013

Här kommer natten...

Vissa dagar känner jag att jag klarar allt. Idag är inte en sådan dag
eller kväll. Känner mig liten och rädd. Det gör så himla ont just nu
och jag vet inte hur jag ska ta mig vidare från det här. Tårarna vill
inte sluta rinna men jag antar att de får rinna tills det inte finns
några kvar. Det hjälper inte att förbjuda sig heller. Allt kommer bara
mycket kraftigare då, vid ett annat tillfälle. Nu är det dags att
blunda. Salta tårar svider i ögonen och att gråta är inte
fördelaktigt. Det får mina läppar att svullna upp. Det ser ut som om
jag gått igenom en väldigt misslyckad läppförstoring. Ja jösses! Den
som såg mig nu skulle lägga benen på ryggen illa kvickt! :)

Godnatt bekanta och obekanta, kända som okända människor ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar