tisdag 12 juli 2011

När man inte har det i huvudet får man ta det i bena och när inte bena hinner med så glömmer man det!

Idag glömde jag mina älsklings skor på bussen. MINA LÅGA FINA CONVERSE. Så jävla korkat alltså men jag skyller på att inte en enda ringklocka fungerade så jag fick i panik kuta fram och stoppa bussen där av mitt plötsliga skobortfall. Trots att jag åt gröt (och därav inget blodsockerfall) kunde jag inte stoppa mitt hysteriskt arga humör som uppstod då jag inte hann ifatt bussen och inte stannade den heller fast den såg att jag sprang efter det snabbaste jag kunde. Tog i från tårna och lite till. ÅÅ ren skär ilska djupt i från hjärtat kommen! Har sörjt skorna hela dagen. Fina skor vila i frid! Bra start på dagen..INTE!

Jobbet var så sjukt stressigt också. Har känt mig liksom otillräcklig hela dagen. NU har jag avfyrat ett sjujädrans träningspass och fått in lite ny energi och med det säger jag God Kväll och  hoppas på att den blir lite bättre än resterande dag.  Fick ni med det där? ja då tar vi  och äter lite tycker jag! (egentligen ska det vara "då tar vi och badar lite tycker jag" Det skämtet är egentligen bara kul om man sett Yrrol och hör  Peter Dalles röst i huvudet. Annars, när jag tänker efter, så är det inte så kul)

Hej!

3 kommentarer:

  1. Hej Bara Fia ;)

    Ville att du skulle få denna länk och hoppas du läser detta innan kl 11:00 i morgon.

    Bussarna i Karlstad har
    Om du har tappat bort mobiltelefon, nycklar, plånbok, paraply, handskar, skolböcker eller annat på någon av Karlstadsbuss bussar, ring 054-400 18 11, öppet kl 11-12.

    /William L

    SvaraRadera
  2. Tack :) och tillreda kom de!

    SvaraRadera
  3. alltså inte tillredda utan till reda, alltså jag hittade dem :D

    SvaraRadera