tisdag 5 juli 2011

Låt allt ljus skina på Dig och kanske växer Du en smula!

Gick så sjukt bra på träningen igår. Känner fortfarande av ruset och det gör mig pirrig och glad. Sådär lyckligt bubblig (som bara Jag och Sis kan bli ) Känner mig växtvärkig i bena. Så som man blev när man var liten och väntade på att tomten skulle komma med alla julklappar. Liksom att man hade sådär förväntansfullt ont av allt pirr (dock avskydde jag tomten när jag var liten och kanske var det därför jag fick ont i bena?) ääsch vad rörigt det blev. Vi avrundar här. Jag är glad och kanske växer jag en smula av mina glädje-onda pirrande ben?! Kanske kan jag bli 158 cm?

4 kommentarer:

  1. Godmorgon.
    Men är du under 158cm?
    Härligt att du fick ett så bra träningspass vet känslan då jag är på gymmet eller har simhoppat så det känns i hela kroppen dagen efter.

    Själv är jag 174cm och väger 67Kg.
    Tränar för att komma upp till 75Kg så det är ett tag kvar.
    Har maxat min egen vikt till 72Kg men drog av en muskel i ryggen på jobbet som gjort att jag har tagit det lugnt ett tag.

    Men bra kämpat och dont forget smile ;)

    SvaraRadera
  2. Haha... trötta jag glömde skriva under kommentaren här under ;)
    /William L

    SvaraRadera
  3. 157.5 för att vara exakt :P Har maxat min egen vikt också och mer i bänk, rygg och ben så känner mig massa nöjd. Ben ör ju en baggis men bröst och rygg, liiite mera kämpigt men det har gått både en två och tre gånger :D Haha!

    SvaraRadera
  4. Det skulle stå bröst såklart och inte bänk :P Trött i huvudet :)

    SvaraRadera