måndag 18 juli 2011

22.07

Skickat från min iPhone

5 kommentarer:

  1. Var du vid Opran med en tjej kompis idag Tisdag?
    Tror det var du men vet inte.

    /W

    SvaraRadera
  2. Jag gick förbi där..haha såg Du mig eller?

    SvaraRadera
  3. Jo jag såg dig men vågade inte fråga om det var du :) Men jag satt på bänken och pratade i telefonen med min lillebror.

    Så jag tittade runt medans jag prata utan att fixera blicken på något speciellt och vips var du framför mig med din kompis.

    Jag blev helt tyst och min bror fick säga mitt namn för att jag skulle förstå att jag var i ett samtal.

    Jaaa sa jag till honom och tittade efter dig när du gick upp mot bron.

    Vad hände sa han.
    Jag tror jag ser en tjej vars blogg jag läser.

    Min bror skrattar på andra sidan och säger åt mig att stänga munnen :)

    Haha. Ja visst sa jag och ser er försvinna bland folket ni möter upp på bron.

    Det var min "dagens händelse" ;)

    SvaraRadera
  4. Hahaha va roligt :)Dock tror jag inte att jag borde få äran att vara dagens händelse, haha :P

    SvaraRadera